نمونه موردی بیمارستان

پاورپوینت نمونه موردی بیمارستان کودکان اولینا

نمونه موردی بیمارستان خارجی

پاورپوینت نمونه موردی بیمارستان کودکان اولینا

کد محصول: A 38

در ادامه با سایت معمارتک همراه باشید تا پاورپوینت نمونه موردی بیمارستان کودکان اولینا تقدیم حضور شما عزیزان گردد.

پاورپوینت نمونه موردی بیمارستان کودکان اولینا

 با توجه به این نکته که والدین تا حد امکان سعی می کنند کودکان را از مکان های درمانی دور نگه دارند، اما در زمان ایجاد بیماری و مشکل نیز، بیمارستان یکی از ترسناک ترین مکان ها برای کودکان محسوب می شود. در حال حاضر اکثر موسسات پزشکی و درمانی سعی در ایجاد یک محیط دلپذیرتر و کودکانه هستند. به طوری که رویکرد معماری و دکوراسیون داخلی مراکز درمانی و بیمارستان های تخصصی کودکان تقریبا همانند یک مرکز خرید یا هتل ها طراحی می شوند. در حقیقت این رویکرد طراحی، کودکان مانع از ایجاد حس غیر قابل تحمل بودن بیمارستان در کودکان می شود و از تجربه رنج و فشار بیماری برای کودکان می کاهد.

پاورپوینت نمونه موردی بیمارستان کودکان اولینا

فشار های محیطی در بیمارستان های کودکان باعث شد که گروه معماری هاپکینز با تکیه بر شیوه های صحیح و متعادل زندگی و استاندارد های آن ایده متناقضی را با شعار (بیمارستانی که اصلا شبیه بیمارستان به نظر نمی رسد) ارایه کنند.

——————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: پاورپوینت نمونه موردی بیمارستان کودکان اولینا
  • فرمت فایل: پاورپوینت
  • تعداد صفحات:  33
  • حجم فایل: 3 مگابایت  
قیمت قبلی: 120000 تومان

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

——————————————————————————————————————————————–

نمونه موردی بیمارستان کودکان اولینا، نمونه موردی بیمارستان خارجی، نمونه موردی بیمارستان کودکان، پلان بیمارستان خارجی، تحلیل بیمارستان کودکان خارجی، دیاگرام بیمارستان اولینا، تحلیل بیمارستان خارجی اولینا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.