نمونه موردی بیمارستان

پاورپوینت نمونه موردی بیمارستان پاریس

نمونه موردی بیمارستان خارجی

پاورپوینت نمونه موردی بیمارستان پاریس

کد محصول: A 37

در ادامه با سایت معمارتک همراه باشید تا پاورپوینت نمونه موردی بیمارستان پاریس تقدیم حضور شما عزیزان گردد.

پاورپوینت نمونه موردی بیمارستان پاریس

پروژه شهری که مقیاس آن با همسایگان اطرافش سازگار است. یک پروژه مدرن، با توجه به دوران خود، و همچنین تغییرات پیشرونده در شیوه‌های مراقبت از سالمندان و مسکن. ناهمگونی ساختار یافته دنیای واقعی در پروژه Notre Dame de Bon Secours ما با استفاده از طبقه‌بندی افقی فضایی منعکس شده است. برای کنترل مقیاس کل مؤسسه از طریق توزیع خوانا، متمایز و فشرده از سه ناحیه اصلی آن، خانه سالمندان، FAM و مهد کودک.

پاورپوینت نمونه موردی بیمارستان پاریس

AZC در مورد سازمان فضایی زیر برای Notre Dame de Bon Secours تصمیم گرفت: طبقه همکف برای یک محوطه ورودی، فضاهای مشترک، و برای مهد کودک، دو طبقه اول منحصراً برای مسکن، طبقه سوم برای تراس های بزرگ مشترک در نظر گرفته شده است. و همچنین برای فضای فعالیت سازمان یافته، چهارم و پنجم برای واحدهای مسکونی خانه سالمندان.

——————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: پاورپوینت نمونه موردی بیمارستان پاریس
  • فرمت فایل: پاورپوینت
  • تعداد صفحات:  27
  • حجم فایل: 2 مگابایت  
قیمت قبلی: 120000 تومان

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

——————————————————————————————————————————————–

نمونه موردی بیمارستان پاریس، نمونه موردی بیمارستان خارجی، نمونه موردی بیمارستان فرانسه، پلان بیمارستان خارجی، تحلیل بیمارستان خارجی، دیاگرام بیمارستان خارجی، تحلیل بیمارستان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.