نمونه موردی فرهنگسرانمونه موردی فرهنگسرا خارجی

 پاورپوینت نمونه موردی مرکز فرهنگی اسپاکمر در شهر سئول کره جنوبی

 پاورپوینت نمونه موردی مرکز فرهنگی اسپاکمر در شهر سئول کره جنوبی

کد محصول:A 11

 

در این پروژه ، نگاهی به مرکز فرهنگی  اسپاکمر در شهر سئول کره جنوبی، خواهیم انداخت . مکان هانگدو  از دهه 1990 به عنوان پارکینگ عمل می کرده است و اکنون به عنوان یک مرکز فرهنگی قرن 21 ،ایفای نقش می کند .در ادامه با سایت معمارتک همراه باشید تا پاورپوینت نمونه موردی مرکز فرهنگی اسپاکمر در شهر سئول کره جنوبی تقدیم حضور شما عزیزان گردد.

 پاورپوینت نمونه موردی مرکز فرهنگی اسپاکمر در شهر سئول کره جنوبی

مکان هایی مانند  سانگ دونگ  و  هاپ دانگ ، به عنوان یک مسیر ، محله و نام عمل می کنند ،اما هانگدو ، چیزی بیش از یک مکان عادی بوده و خلق یک عملکرد و مسیر فرهنگی می باشد.

حرکت در امتداد پلکان های این مجموعه، در واقع ایده اصلی طرح می باشد. خلق مسیر و خیابان عمودی . . . به نوعی گسترش خیابان به سمت داخل و خلق عواملی که بتواند سبب ایجاد پویایی بیشتر و واکنش مخاطبین گردد . ساختمان اسپاکمر ، به گفته معمار پروژه مرکز فرهنگی سئول ، به جهت حفظ شخصیت فرهنگی محیط پیرامون و مسیر های مجاور، طراحی و احداث شده است ،یا به عبارتی به منظور غلبه و استفاده از شخصیت سانگ دوگ، که در مرکز مسیر واقع شده است ، خلق مسیری سه بعدی و حفظ عناصر شهری در راستای عمودی و افقی .

——————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول:  پاورپوینت نمونه موردی مرکز فرهنگی اسپاکمر در شهر سئول کره جنوبی،به همراه پلان ها و تصاویر
  • فرمت فایل:پاورپوینت
  • تعداد صفحات:44
  • حجم فایل:5 مگابایت  
قیمت قبلی: 120000 تومان

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

——————————————————————————————————————————————–

 پاورپوینت نمونه موردی مرکز فرهنگی اسپاکمر در شهر سئول کره جنوبی، پاورپوینت نمونه موردی مرکز فرهنگی اسپاکمر در شهر سئول کره جنوبی، پاورپوینت نمونه موردی مرکز فرهنگی اسپاکمر در شهر سئول کره جنوبی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.