نمونه موردی فرهنگسرانمونه موردی فرهنگسرا خارجی

 پاورپوینت نمونه موردی مرکز فرهنگی حيدر علي اف اثر زاها حديد

 پاورپوینت نمونه موردی مرکز فرهنگی حيدر علي اف اثر زاها حديد

کد محصول:A 12

 

مركز فرهنگي حيدر علي اف، از زاها حديد، به تازگي كامل شده است و در حال حاضر ميزبان نمايشگاه ” آذربايجان مينياتور” نمايشي از مدل هاي كوچكي از آثار بدوي معماري آذربايجان مي باشد.در ادامه با سایت معمارتک همراه باشید تا پاورپوینت نمونه موردی مرکز فرهنگی حيدر علي اف اثر زاها حديد تقدیم حضور شما عزیزان گردد.

 پاورپوینت نمونه موردی مرکز فرهنگی حيدر علي اف اثر زاها حديد

اين نمايشگاه جهت فراگيرسازي هدفي برگرفته از اداي احترام به فلسفه دموكراسي و قومي سازي ست كه مشخصه هاي اصلي اصلاحات سياسي و اقتصادي حيدر علي اف، سومين رئيس جمهور اين كشور در آذربايجان جديد و رهبر سابق آذربايجان شوروي بوده است.

اين ساختمان در حال حاضر تبديل به عنصري مهم در سازماندهي اين منظر شهري گشته است؛ هم از لحاظ بصري با فرم موجدار و منحني هاي سفيد رنگش و هم از لحاظ فرهنگي با برنامه اي ثابت از نمايشگاه ها و سخنراني ها پيرامون تاريخ، پيچيدگي هاي زباني و تمدن هاي بي شماري كه فرهنگ كنوني آذربايجان را ساخته است.

اين سازه ي زيبا شامل يك موزه، كتابخانه و مركز كنفرانس باكو، پايتخت جمهوري آذربايجان مي باشد و نقشي مهم در توسعه ي شهري اين سايت شهري را به عهده دارد و بنياني براي ساخت مجتمع هاي مسكوني، ادارات، هتل و يك مركز تجاري جديد در اطراف يك پلازاي جديد خواهد بود.

این ساختمان برای تبدیل شدن به محل اصلی برنامه های فرهنگی کشور طراحی گشته است، فرم و هندسه ی شگفت این بنا در مقابل معماری خشک دوران شوروی که در باکو بسیار رواج داشته قرار گرفته است و به جرأت آن را در هم می شکند، از سوی دیگر این بنا درک و احساسات لطیف فرهنگ آذربایجان را به نمایش میگذارد و چهره ی خوش بین یک ملت را نشان میدهد که نگاهشان رو به سوی آینده است.

پس از برگزاری مسابقه ای در سال 2007 ، شرکت معماری زاها حدید برای طراحی مرکز فرهنگی حیدر علی اُف برگزیده شد. معمار ایرانی تیم طراحی شرکت زاها حدید، خانم “سارا شیخ اکبری” مسئولیت طراحی داخلی این پروژه را بر عهده داشته است.طرح مرکز فرهنگی حیدر علی اُف، ارتباطی سیال و پیوسته بین درون ساختمان و میدان اطرافش برقرار کرده است.

به عنوان عضو سابق اتحاد جماهیر شوروی، طراحی شهری و معماری باکو پایتخت کشور آذربایجان واقع در ساحل غربی دریای خزر، به شدت تحت تاثیر طرح ریزی آن دوران بوده است. از زمان استقلال این کشور در سال ۱۹۹۱ آذربایجان سرمایه گذاری های سنگینی در مدرن سازی و توسعه زیرساخت ها و معماری باکو انجام داده است و از میراث معماری شوروی به تدریج دور گشته است.

——————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: پاورپوینت نمونه موردی مرکز فرهنگی حيدر علي اف اثر زاها حديد،به همراه پلان ها و تصاویر
  • فرمت فایل:پاورپوینت
  • تعداد صفحات:85
  • حجم فایل:5 مگابایت  
قیمت قبلی: 120000 تومان

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

——————————————————————————————————————————————–

 پاورپوینت نمونه موردی مرکز فرهنگی حيدر علي اف اثر زاها حديد، پاورپوینت نمونه موردی مرکز فرهنگی حيدر علي اف اثر زاها حديد، پاورپوینت نمونه موردی مرکز فرهنگی حيدر علي اف اثر زاها حديد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.