دانلود پایان نامه معماریدانلود رساله معماری

رساله مرکز خلاقیت و استعدادیابی کودک و نوجوان

رساله مرکز خلاقیت و استعدادیابی کودک و نوجوان+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی

کد محصول :R 3 

رساله مرکز خلاقیت و استعدادیابی کودک و نوجوان

کودکان سرمایه‌‌های فردای هر کشوری هستند توسعه هر کشوری وابسته به هوش، خلاقیت و استعداد افراد آن جامعه است. رشد استعداد و خلاقیت افراد ریشه در کودکی آنها دارد و نقش آموزش و پرورش و محیط آموزشی در تحقق این امر غیر قابل انکار است. محیط‌های مناسب آموزشی در تامین نیاز‌های ذاتی کودک نقش بسزایی داشته و کودکان دراین محیط‌ها می‌توانند خلاقیت خود را شکوفا سازند. متاسفانه در کشور ما توجه به نیاز‌های کودک نادیده گرفته شده و اغلب فضای تخصیص گرفته به کودکان فضاهایی با کاربردهای مختلف است که به صرف استفاده از رنگ به فضای کودک تبدیل گردیده است.

در ادامه با سایت معمار تک همراه باشید تا پایان نامه مرکز خلاقیت و استعدادیابی کودک و نوجوان تقدیم شما عزیزان گردد.

رساله معماری

 کودک نیاز دارد تا علاوه بر آموزش، خود و دنیای اطراف خود را بشناسد و ادراک کند و از آن درس بگیرد محیط طبیعی بهترین معلم برای کودکان خواهد بود در این پژوهش این سوالات مطرح است 1-چگونه محیط معماری می‌تواند در پرورش خلاقیت کودکان موثر باشد؟ 2- چه نوع معماری یا فضایی می‌تواند در پرورش استعدادو خلاقیت کودکان موثر باشد؟ این پژوهش به روش توصیفی-تحلیلی انجام گرفته و در قالب دو قسمت پژوهش و طرح، در شش فصل که شامل رویکرد و مبانی نظری، شناخت کودک و خلاقیت، شناخت بستر طرح و مصادیق و نمونه‌ها بر اساس مطالعات کتابخانه ای و توصیفی- تحلیلی انجام گرفته، هر فصل شامل مقدمه، بدنه اصلی و نتیجه گیری می‌باشد که منتج به چشم انداز و طرح راهبردی در حوزه‌ی مرکز آموزشی کودکان با رویکرد ادراک محیطی شده است.

رساله مرکز خلاقیت و استعدادیابی کودک و نوجوان

 تا نیازهای عاطفی، روانی و اجتماعی کودکان را در قالب ایجاد فضاهای مناسب به منظور انجام عملیات و عملکردهای ویژه برآورده می‌سازد و پیوند خود را با بستر طرح و ویژگی‌های موجود حفظ نموده و با قرارگیری در آن سعی در برآوردن اهداف خود نموده است. در این فرآیند به این نتیجه رسیدیم احجام اشکال و ارتباط فضاهای باز و بسته از جمله کارکردهای مختلف فضاهای معماری است که می‌تواند به خلاقیت و رشد ذهنی کودکان کمک کند. معماری باز و مرتبط با محیط طبیعی سبب انگیزش و حضور کودک در محیط و ادراک عوامل و عناصر طبیعی خواهد شد و همین مهم آموزش کودکان را در محیطی خلاق فراهم خواهد کرد .


مشخصات محصول:

  • نام محصول: رساله مرکز خلاقیت و استعدادیابی کودک و نوجوان+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی
  • فرمت فایل:wordواتوکد و سه بعدی
  • تعداد صفحات:180
  • حجم فایل:35 مگابایت
  • توضیحات نقشه:این پروژه شامل نقشه های اتوکدی کامل و مبلمان شده در تمامی طبقات،سایت پلان اتوکدی مبلمان شده،  برش های مبلمان شده ،پلان اتوکدی ستون گذاری تمام طبقات،تصاویر سه بعدی،و نماهای اتوکدی می باشد.متراژ کل بنا ۳۵۰۰ مترمربع و زمین سایت ۱۰۰۰۰ متر مربع می باشد.
  • نکات مهم:1- تمامی رساهای موجود در سایت مطابق آیین نامه های پژوهشی تدوین گردیده است2-تمام رساله ها دارای منابع درون متنی در پایان هر سطر و همچنین فهرست منابع در انتهای رساله می باشند3-نمونه های موردی که در هر رساله آورده شده شامل پلان و نقشه می باشد.4- ظوابط و استاندارد های طراحی در هر رساله آورده شده است.

    ۵-هر رساله شامل بخش اقلیم و تحلیل سایت می باشد.

    قیمت قبلی: 200000 تومان

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

رساله معماری مرکز خلاقیت و استعدادیابی کودک و نوجوان+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی،رساله مرکز خلاقیت و استعدادیابی کودک و نوجوان+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی،رساله مرکز خلاقیت و استعدادیابی کودک و نوجوان+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.