نمونه موردی بیمارستان

پاورپوینت نمونه موردی بیمارستان امام رضا مشهد

نمونه موردی بیمارستان داخلی

پاورپوینت نمونه موردی بیمارستان امام رضا مشهد

کد محصول: A 41

در ادامه با سایت معمارتک همراه باشید تا پاورپوینت نمونه موردی بیمارستان امام رضا مشهد تقدیم حضور شما عزیزان گردد.

پاورپوینت نمونه موردی بیمارستان امام رضا مشهد

دوران پهلوی اول در معماری معاصر ایران، مجوعه ای از خاطرات، یادآوریها و فراموشی هاست. در این دوره بناهایی وجود دارند که بر این ادعا صحه میگذارند. از آنجایی که ارزشهای گذشته را نمیتوان طوطی وار پذیرفت، شناخت بناهای این دوره اجتناب ناپذیر به نظر میرسد. یکی از این بناها، بیمارستان امام رضا در مشهد است، که به غایت درمیان آثار معماری این دوره، مهجور و مغفول مانده است.

دوران پهلوی اول مقارن است با ورود معماری مدرن به ایران. در این دوره بسیاری از مهندسان تلاش کردند تا معماری مدرن را با شرایط ایران و معماری گذشته ی آن پیوند بزنند و به موفقیتهای بارزی دست یافتند. ساختمانهایی که در آن دوران ساخته میشد، نشان از تحول بود و مشق تازه ی معماران. مشقی مبتنی بر باور جدید با بازتاب اوضاع سیاسی و اجتماعی معاصر با آن.

تبدیل شدن شهر سنتی به شهر مدرن باعث ایجاد یک دگردیسی در معماری ایران شد. احداث خیابانها و میدانهای جدید به نمای بیرونی ساختمان ها به ویژه ساختمانهای عمومی، اهمیت بخشیدند،اگرچه از اواسط دورهی قاجاریه، سرستونها و حجاریهای هخامنشی در تعدادی از کاخهای خاص ظاهر شد ولی باستان گرایی یا الهام از معماری در دوره ی پهلوی اول اوج گرفت.

پاورپوینت نمونه موردی بیمارستان امام رضا مشهد

ساختمان بیمارستان امام رضا، واقع در استان خراسان رضوی، شهرستان مشهد که از شمال محدود به خیابان ابن سینای شرقی و میدان امام رضا می باشد، از شرق به خیابان همت، از جنوب به خیابان بهار و از غرب به خیابان دانشگاه محدود است.

قدمت این بیمارستان به سال ۱۳۱۲ هجری شمسی و دوران رضا شاه پهلوی بازمی گردد. اکنون ساختمان در مالکیت آستان قدس رضوی می باشد. این ساختمان را کریم طاهرزاده بهزاد در مدت زمان اقامتش در مشهد طراحی نمود.

——————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: پاورپوینت نمونه موردی بیمارستان امام رضا مشهد
  • فرمت فایل: پاورپوینت
  • تعداد صفحات: 65
  • حجم فایل: 5 مگابایت  
قیمت قبلی: 120000 تومان

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

——————————————————————————————————————————————–

نمونه موردی بیمارستان امام رضا مشهد، نمونه موردی بیمارستان داخلی، نمونه موردی بیمارستان ایرانی، پلان بیمارستان امام رضا مشهد، تحلیل بیمارستان امام رضا مشهد، دیاگرام بیمارستان امام رضا مشهد، تحلیل بیمارستان داخلی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.