نمونه موردی بیمارستان

پاورپوینت نمونه موردی بیمارستان ردینگ انگلستان

نمونه موردی بیمارستان خارجی

پاورپوینت نمونه موردی بیمارستان ردینگ انگلستان

کد محصول: A 35

در ادامه با سایت معمارتک همراه باشید تا پاورپوینت نمونه موردی بیمارستان ردینگ انگلستان تقدیم حضور شما عزیزان گردد.

پاورپوینت نمونه موردی بیمارستان ریدینگ انگلستان

طراحی شده توسط Brydenwood ، بیمارستان Circle  Reading  دومین پروژه ارائه شده توسط Circle Health، یک ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی خصوصی است. تسهیلات 10100 متر مربعی جراحی انتخابی را از طریق ارجاع GP هم به صورت خصوصی و هم به عنوان بخشی از گسترش انتخاب بیمار در NHS فراهم می کند. تجربه بیمار برای Circle بسیار مهم است و توجه زیادی به معماری، طراحی داخلی و تجربه کلی بیمار شده است. هدف آنها ارائه تجربه یک هتل به جای بیمارستان است.

پاورپوینت نمونه موردی بیمارستان ریدینگ انگلستان

بیمارستان دایره ریدینگ در ریدینگ، در سایتی قرار دارد که برای توسعه بیمارستان چهار طبقه در طرح جامع منطقه تعیین شده است. این مکان در مسیر انتقال بین بلوک های توسعه مسکونی جدید، یک منطقه تجاری موجود و A33 شلوغ به ریدینگ قرار دارد. بیمارستان در دو بخش مجزا خوانده می شود. در ضلع شرقی، یک عنصر آجری دو طبقه شامل مناطق خدماتی و سالن‌های عمل است که به اندازه، متریال و مقیاس مسکن اطراف مربوط می‌شود. از لبه سایت عقب نشینی کرده و از محفظه روبروی آن توسط یک علفزار گل وحشی و درختان پرده می شود.

——————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: پاورپوینت نمونه موردی بیمارستان ریدینگ انگلستان
  • فرمت فایل: پاورپوینت
  • تعداد صفحات:  30
  • حجم فایل: 3 مگابایت  
قیمت قبلی: 120000 تومان

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

——————————————————————————————————————————————–

نمونه موردی بیمارستان ریدینگ انگلیس، نمونه موردی بیمارستان خارجی، نمونه موردی بیمارستان ، پلان بیمارستان خارجی، تحلیل بیمارستان ردینگ انگلیس، دیاگرام بیمارستان ریدینگ، تحلیل بیمارستان خارجی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.