نمونه موردی بیمارستان

پاورپوینت نمونه موردی بیمارستان کودکان رندال امریکا

نمونه موردی بیمارستان خارجی

پاورپوینت نمونه موردی بیمارستان کودکان رندال امریکا

کد محصول: A 34

در ادامه با سایت معمارتک همراه باشید تا پاورپوینت نمونه موردی بیمارستان کودکان رندال امریکا تقدیم حضور شما عزیزان گردد.

بیمارستان رندال به مساحت 334000متر مربع با هدف تجميع مراقبت‌هاي پزشكي و ايجاد يك مركز جديد مراقبت از اطفال در مركز پزشكي لگاسی امانوئل ايالت پورتلند آمریکا انجام شد.

طراحی فضایی برای کودکان بیمار و خانواده های مضطرب آنها چالشی اساسی است. براساس تحقیقات کودکان علاقه شدیدی به کنجکاوی و کشف محیط پیرامون خود دارند. کانسپت اصلی طراحی نیز خلق مکانی سرشار از الهام و تحریک کننده حس کنجکاوی و کشف تأمل برانگیز و غیر منتظره در محیطی است که برای تمام سنین راحت و آرامش بخش است. مطالعات نشان می دهد کودکان هنگامی که مستقیماً با خانواده هایشان در تماس باشند   واکنش بهتری نشان می دهند از این رو حضور خانواده در مرکز مورد توجه طراحــان   قرار     گرفت.

در ابتدای روند طراحی با گروه مدیریت بیمارستان جلسات متعددی گذاشته شد و ۱۰ ارزش برای رسیدن به اهداف طراحی شناسایی شدند که در توضیحاتِ طرح به آنها پرداخته شده است.

پاورپوینت نمونه موردی بیمارستان کودکان رندال امریکا

اين ساختمان در9 طبقه شامل 165 تخت بيمارستاني براي مراقبت‌هاي وي‍ژه، روانشناسي و مراقبت‌هاي بارداري، سرطان و اختلالات خوني كودكان، اور‍ژانس كودكان و يك مركز جراحي با دسترسي به مركز جراحي بزرگسالان است.

——————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: پاورپوینت نمونه موردی بیمارستان کودکان رندال امریکا
  • فرمت فایل: پاورپوینت
  • تعداد صفحات:  88
  • حجم فایل: 8 مگابایت  
قیمت قبلی: 120000 تومان

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

——————————————————————————————————————————————–

نمونه موردی بیمارستان رندال امریکا، نمونه موردی بیمارستان کودکان خارجی، نمونه موردی بیمارستان کودکان ، پلان بیمارستان خارجی، تحلیل بیمارستان رندال، دیاگرام بیمارستان رندال، تحلیل بیمارستان کودکان خارجی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.