نمونه موردی فرهنگسرانمونه موردی فرهنگسرا خارجی

 پاورپوینت نمونه موردی مرکز فرهنگی نیوزلند

 پاورپوینت نمونه موردی مرکز فرهنگی نیوزلند

کد محصول:A 10

 

مرکز فرهنگی لن لین، طرحی از هنرمند و طراح نیوزلندی می باشد،که طرح آن عمیقا تحت تاثیر زندگی،ایده و کار وی می باشد .در ادامه با سایت معمارتک همراه باشید تا پاورپوینت نمونه موردی مرکز فرهنگی نیوزلند تقدیم حضور شما عزیزان گردد.

 پاورپوینت نمونه موردی مرکز فرهنگی نیوزلند

این پروژه، به طرز هنرمندانه ای  با گالری هنر Govett Brewster ، که یک گالری کوچکتر می باشد ،در ارتباط است ؛ این گالری ،خود بخشی از مجموعه سینمای قدیمی شهر می باشد . کلیه تاسیسات و ملحقات به صورت متمرکز و غیر قابل تفکیک ،طراحی شده ،است و توسط حلقه دایره شکل ، این اجازه به مخاطبین داده می شود ،تا تغییرات موزه و گالری را در ساختاری شفاف و مشترک درک کنند .

در حلقه های دایره ای ، نور از طریق دهانه ها برروی احجام ستون مانند،کشیده می شود و این خلق الگوهای نوری در مسیر حرکت افراد ،می تواند فرمی از معماری پویا را شکل دهد .

ما آرزو می کنیم این طرح بتواند تسلط مدرنیسم را بر تفکر معاصر به چالش بکشد ، کلاسیسیزم برای خیلی از دهه ها غیرمتداول بود و موزه  لن لین به دنبال گسترش زبان مدرن با معنا و مفهوم می باشد .خلق کردن فضا ،می تواند شفاف و برگرفته از سنت باهاوس باشد، اما می تواند با قدرت بیشتر و روان تر و سیال تر از معماری تحت تاثیر محور ها باشد .

لی شیفته معابد بود و در تصور طرح کلی به نظر می رسید از نظر زیبایی شناختی و تاریخی از “مگارون ها” یا تالارهای بزرگ دنیای کلاسیک و همچنین فرم ها و ایده های پلینزی الهام بگیرد. اینها بر لی تأثیر گذاشتند و بالاخره او مشتری است.

برای انجام این کار به روشی جدید، تفکر خود را به روشی جامع یا تطبیقی با استفاده از آنچه «روش‌شناسی سیستم» می‌نامیم، توسعه دادیم. این بدان معناست که به جای استفاده از تناسب یا زیبایی شناسی، از الگوهایی در اکولوژی محیط های پروژه برای هدایت عناصر طراحی استفاده می کنیم.

برای مثال، نمای ستونی این مرکز فرهنگی درخشان و رنگین کمانی، که به صورت محلی با استفاده از فولاد ضد زنگ ساخته شده است – “سنگ محلی” تاراناکی – هم نوآوری های لی در سینتیک و نور و هم نوآوری صنعتی منطقه را به هم مرتبط می کند. با این کار ما هدیه خوش شانس آثار او را به تارانکی جشن می گیریم.

——————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول:  پاورپوینت نمونه موردی مرکز فرهنگی نیوزلند،به همراه پلان ها و تصاویر
  • فرمت فایل:پاورپوینت
  • تعداد صفحات:37
  • حجم فایل:5 مگابایت  
قیمت قبلی: 120000 تومان

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

——————————————————————————————————————————————–

 پاورپوینت نمونه موردی مرکز فرهنگی نیوزلند؛ پاورپوینت نمونه موردی مرکز فرهنگی نیوزلند، پاورپوینت نمونه موردی مرکز فرهنگی نیوزلند، پاورپوینت نمونه موردی مرکز فرهنگی نیوزلند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.