نمونه موردی فرهنگسرانمونه موردی فرهنگسرا داخلی

 پاورپوینت نمونه موردی فرهنگسرای بقیه الله مشهد

 پاورپوینت نمونه موردی فرهنگسرای بقیه الله مشهد

کد محصول:A 9

 

این پروژه ،از حدود سال 1385 تعریف و تا سال 1387 مطالعات اولیه آن از جمله مکانیابی و انتخاب کاربری و برنامه فیزیکی توسط کارفرما و مشاورین وی انجام گردید. در سال 1388 ،مسابقه ای محدود برگزار گردید و طرحی که مدارک آن به پیوست ارائه شده انتخاب شد. این طرح درشهر مشهد، خیابان آخوند خراسانی، بین آخوند خراسانی 22 و 22 و با مشخصات زیر به اجرا در آمده است:در ادامه با سایت معمارتک همراه باشید تا پاورپوینت نمونه موردی فرهنگسرای بقیه الله مشهد تقدیم حضور شما عزیزان گردد.

 پاورپوینت نمونه موردی فرهنگسرای بقیه الله مشهد

فرهنگسرای بقیه الله مشهد در زمینی به مساحت 1328 متر مربع ، با امکان 100% سطح اشغال و زیر بنای مجموع 6700 مترمربع به اجرا درآمد زیربناها به تفکیک طبقات شامل موراد زیر می باشد :

طبقات 1- . 2- : شامل پارکینگ ، نمازخانه ، سالن چندمنظوره و لابی( دارای 100 % سطح اشغال ) 2656 متر مربع

طبقه همکف  : شامل  لابی ، فروشگاه کتاب و آمفی تئاتر ( دارای 100 % سطح اشغال ) که حدود 171 متر مربع آن دید به طبقه 1- می باشد و در مجموع 1157 متر مربع زیربنای مفید را داراست .

طبقه نیم  : شامل اداری و سوئیت مهمان ،حدود 371 متر مربع

طبقه 1+ : شامل کافی شاپ، کافی نت، کلاس درس ، با زیربنای 930 مترمربع

طبقه 2+  : شامل کتابخانه برادران، کلاس درس و کافی نت ، با زیربنای 841 مترمربع

طبقه 3+ : شامل کتابخانه محققین و خواهران ، با زیربنای 735 مترمربع

لازم به ذکر است که چند منظوره بودن و تبدیل پذیری کاربری ها به یکدیگر از ایده های طرح بوده است، به این صورت که به کمک امکانات قابل تغییر از قبیل دیوارهای جمع شونده، نمازخانه امکان تبدیل به سالن چند منظوره ، پارکینگ قابل تبدیل به محلی برای برگزاری مراسم و آئین های مذهبی و حیاط مجموعه بعنوان آمفی تئاتر رو باز نیز کاربری دارد.

اما بر مبنای خواسته کارفرما می بایست زیربنای مدنظر در طبقات تعریف شده ( در فاز صفر ) تامین می گردید. و این مهم در نگاه اول همه سطح اشغال پروژه را پر می نمود. لذا ایده دوم شکل گرفت که در ذیل مطرح می گردد.

ایده دوم، همان تعریف آمفی تئاتر روباز است که لابی مجموعه را در زیر خود تامین نموده و خود دسترسی به حیاط مجموعه را در طبقه اول میسر می نماید. نور و دید لابی از شکاف ارتفاع پله ها تامین گردید و توسط یک وید با فضای لابی پائین ممزوج شد. این امتزاج در مقطع ذیل قابل درک است. اما هنوز زیربنای مورد نظر کاملا تامین نشده بود. در نتیجه فضاهائی که نیاز چندانی به نورگیری نداشتند ( مانند سالن های چندمنظوره) به طبقه منفی یک منتقل شده و پارکینگ در طبقه منفی دو تامین گردید.

——————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول:  پاورپوینت نمونه موردی فرهنگسرای بقیه الله مشهد،به همراه پلان ها و تصاویر
  • فرمت فایل:پاورپوینت
  • تعداد صفحات:57
  • حجم فایل:5 مگابایت  
قیمت قبلی: 120000 تومان

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

——————————————————————————————————————————————–

 پاورپوینت نمونه موردی فرهنگسرای بقیه الله مشهد، پاورپوینت نمونه موردی فرهنگسرای بقیه الله مشهد، پاورپوینت نمونه موردی فرهنگسرای بقیه الله مشهد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.