نمونه موردی مجتمع مسکونینمونه موردی مجتمع مسکونی خارجی

 پاورپوینت نمونه موردی مجتمع مسکونی سبز در کشور جمهوری چک

 پاورپوینت نمونه موردی مجتمع مسکونی سبز در کشور جمهوری چک

کد محصول:A 17

80 درصد از این مجتمع مسکونی دارای تراس در سمت شرقی و یا غربی هستند و 400 واحد مسکونی درون آن ها تعبیه شده است. ارتفاع برج ها از 8 تا 12 متر متغیر است، به استثنای یکی از آن ها که دارای ارتفاعی 15 متری می باشد. ایجاد بازار محلی، فضای تفریحی و ورزشی، پارکینگ زیرزمینی و مجتمع فرهنگی نیز در طراحی این مجتمع مدرن گنجانده شده است.در ادامه با سایت معمارتک همراه باشید تا پاورپوینت نمونه موردی مجتمع مسکونی سبز در کشور جمهوری چک تقدیم حضور شما عزیزان گردد.

 پاورپوینت نمونه موردی مجتمع مسکونی سبز در کشور جمهوری چک

فرم ساختمان های این مجموعه، با الگوبرداری از توپوگرافی تپه، طراحی شده است و اصول معماری پایدار و زیست محیطی در آن رعایت شده است. این ساختمان ها از شرق به ایستگاه تراموا، از غرب به ایستگاه قطار و از جنوب به منطقه تفریحی حاشیه رودخانه منتهی می شود. زیربنای کل این پروژه 55000 مترمربع می باشد و در طراحی ساختمان ها سعی شده است تا علاوه بر ایجاد فضاهای خصوصی و نیمه خصوصی، امتیازی برابر در بهره گیری از چشم انداز طبیعت اطراف و به خصوص رودخانه وجود داشته باشد و از این حیث، تمامی ساختمان ها در یک سطح قرار دارند.

در قرن حاضر، مسائلی از قبیل افزایش جمعیت، نیاز به اسکان در شهرها، فکر استفاده بهتر از زمین، ایجاد فشارهای مناسب برای تعاملات اجتماعی و امکانات رفاهی خاص در محل سکونت، لزوم بوجود آوردن مسکنی امن و سبب شده است که ساخت مجموعه های مسکونی به عنوان راه حلی بهینه برای مسکن شهری مطرح گردد.در کشور ما نیز، به دلیل افزایش جمعیت، امروز نیاز به مسکن و ساخت مجتمع های مسکونی به یکی از الویت های ساخت و ساز تبدیل شده است و باعث گردیده که به ابعاد کمی و کالبدی آن توجه زیاد شده و ابعاد غیرکالبدی آن به کلی به فراموشی سپرده شده است و مجتمع های مسکونی به سیلوهای انسانی تبدیل شده اند که شبها پر و روزها خالی می شوند.علاوه بر قابلیت کار بودن و قابل استفاده بودن فضا، مسکن باید از نظر استفاده کنندگان نیز دارای مطلوبیت لازم بوده و در طراحی آن به نیازهای اصلی شامل نیازهای فیزیولوژیک، نیازهای ایمنی، احساس تعلق، عزت نفس، زیبایی شناختی و سایر نیازهای مد نظر استفاده کنندگان توجه گردد.

طراحی مجتمع های مسکونی انعطاف پذیر، یکی از راهکارهای موثری است که ضمن برآوردن نیازهای فیزیکی و روانی ساکنان، قابلیت تغییر پذیری در راستای هماهنگی با اقلیم و استفاده حداکثری از انرژی های طبیعی را جهت تامین انرژی مجتمع دارا می باشد، بنابراین طراحی مسکن انعطاف پذیر می تواند در راستای اهداف معماری پایدار باشد. در معماری و طراحی محیط و به طور خاص طراحی مسکن که موضوع این تحقیق می باشد، منظور از واژه “انعطاف پذیری” انعطاف پذیری فضایی و ساماندهی فضای انسان ساخت و تغییر در آن برای دستیابی به شرایط ، نیازها و کاربست های جدید می باشد .در حقیقت، ساماندهی فضایی انعطاف پذیر، طرحی است که الگوهای رفتاری را در زمان های مختلف بدون نیاز به تغییرات کالبدی تامین نماید.

——————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول:  پاورپوینت نمونه موردی مجتمع مسکونی سبز در کشور جمهوری چک
  • فرمت فایل:پاورپوینت
  • تعداد صفحات:42
  • حجم فایل:5 مگابایت  
قیمت قبلی: 120000 تومان

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

——————————————————————————————————————————————–

 پاورپوینت نمونه موردی مجتمع مسکونی سبز در کشور جمهوری چک، پاورپوینت نمونه موردی مجتمع مسکونی سبز در کشور جمهوری چک، پاورپوینت نمونه موردی مجتمع مسکونی سبز در کشور جمهوری چک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.